© Frida Dahlin

© Frida Dahlin
All text är förbjuden att kopiera enligt upphovsrättslagen

söndag 18 juli 2010

Ny idé...

Jag kanske skriver en fortsättning till Stenberget senare, nu har jag en ny idé på gång. Men tack så jättemycket Olivia! Det är så kul att höra när någon tycker om det man gjort!

Jag tänkte att jag skulle skriva något lite längre nu, men jag får väl se hur det blir. Har tänkt mig lite rymdtema. Kanske är det Skattkammarplaneten som spökar (självklart engelska), men jag tror snarare att det är ett rollspel som en kompis berättade att hon varit med i, som inspirerat mig. Hur som helst kommer det i alla fall att landa på en mer primitiv planet med mer fantasytema, så det blir inte bara science fiction.

Det är i alla fall planen, men sen vet man aldrig hur det går ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar